imon..

imon blir de o åka till sunderbyn :( oroa er ingte nu i onödan innan ni har läst klart ;)
Ska nämligen åka dit angående mina prickar som ja har haft nu i några månader. Och börjar ju som bli jävligt less på det. Och har även fått en jädrans klåda i handflatorna o fot sulorna. Och det är inte så kul o vakna på nätterna av att de kliar o man måste klia som en tok. Var ida till vårdcentralen här i hpda, men dom viste inte o kom inte fram till något som det skulle kunna vara. Och en av kärringarna skrämde mig o ville lyssna på bebben o ville veta ifall jag kännt sparkar rörelser ännu. Men det är vanligt med första graviditeten att man inte känner något förrän efter vecka 20 nångång. Men man belv ju orolig fast man kände ändå att de lät lite konstigt när hon frågade så. För va fan har det med prickarna att göra.

Sedan så fick ja papper ida ifrån min a-kassa. Att min ansökan är inte godkänds för att jag jobbat så lite. Men jag fattar inte varför dom ändå har skickat kassa kort åt mig. Så va jag vet nu kommer ja int få nå pengar därifrån ifall ja int får nå jobb. :( och det känns lite jobbigt. Jag som hade hoppats på att jag kommer att få därifrån pengar, för dom sa även på arbetsförmedligen att ja har jobbat så pass mycket att det räcker. Men nej. Nå få se hur de blir...

Sedan fick jag även papper från folktandvården. Om en tid och även nå jävla månads avgift grejjs som dom ville att ja skulle gå med i. Men tror inte ja ska ta tiden, ska gå till tandläkaren när det behövs. Känner att just nu har ja inte pengar för sådant. Min inkomst är ganska så låg för tillfället.

Imon när vi måste åka till sunderbyn så ska vi även va till luleå o handla på willys o så ville även tommi vara o kolla och eventuellt köpa nå laminatgolv. Min älskling har nya projekt på g hela tiden heheh.. Först fixade vi toan, sedan köket lite o nu vill han börja lägga nya golv.



Ne  nu började äntligen hemma, vill se de så tar o skriver imon hur det gick på sunderbyn :)

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0