Graviditetsvecka 30+3

Idag har jag varit o jobbat på ica maxi o databasen städat alltså. Ringde även till min chef ida o berättade om graviditeten, o hon vill ju inte ha bort mig hehe Hon vill att ja ska jobba helger även efter att bebben kommit. Alltså efter några veckor.. O ja tackade ju JA, ja vill ju jobba så mycket ja kan. O sen ser man ju hur man orkar o kan. Men ja ska även försöka jobba så mycket ja bara orkar även före bebben kommer.. Kul o höra att nån som verkligen vill ha kvar en. :) Känns att då har man en STOR chans att ha jobb även när bebben börjar på dagis o såå... Det är ju nämligen så att det är inte många som vill anställa som har små barn, väntar m.m Det är en slags diskriminering i detta samhälle, det ska ju inte behöva vara så, men så e de bara o de e ju lite tråkigt.. ne nu över till någonting annat tycker jag :)

Kollar på ett finskt tv pogram sydänjää, o ska även börja kolla ifall ja hittar nå snygga gardiner till köket ifrån jotex :)

Såg just en ginatrico reklam, o kom på att ja borde vara till rajalla o köpa nå byxor, o kanske en ny tröja..  Alla kläder börjar bli så små. eller nee int alla men ja känner att ja vill ha nå nya jeans kanske för mina rymms int snart på mig :(

Vi har även planerat åka till boden o lule nån dag här i veckan. Föst en sväng till boden o hälsa på hos min bror, Linda o Kevin. Gå igenom nå baby kläder som dom hade :) o efter de besöket vara en sväng till luleå.

Älsklingen är ute o promenerar med donna. Jag hoppade över denna gång har träningsverk i fötterna, följer me imon istället. Annars mår ja o bebben bra, lite ont i ryggen ibland. :) På torsdag tid till MVC igen :) Funderar ifall ja skulle fråga om ultraljudet som hon har pratat om som finns i torne. Ifall man skulle vara på den :) kostar 40 euro men de är det värt. :) O så får man mer bilder oxå...




ne nu ska ja söka efter nå gardiner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0