Nu är Rasmus döpt..

Ja de va ett tag sedan man skrev..
Men vi har iallafall haft dopet i lördags o nu e Rasmus döpt till Rasmus Jukka Hjalmari :)


Lite längre ner kommer ni få se lite mer bilder.. :)

Vardagen flyter på som vanligt. Dagarna går otroligt fort. Det känns som att man int hinner göra nått så e de lägg dags..
Just nu är både jag ocg Rasmus förkylda.. :( tråkigt o jobbigt.. men annars mår vi bra :)
Jag har även blivit av med smärtan :) Känns otroligt skönt.. Tänk ca8 veckor tog det innan jag blev HELT återställd efter förlossningen.. Jag hoppas verkligen att ingen annan i min närhet behöver ha så  eller att nån annan har behövt ha det så.

Jag har även vart o köpt ett baby gym åt Rasmus :) Och den gillar han skarpt.. När han blir lite äldre ska ja även köpa en lära gåstol åt honom som ja tror att han oxå kommer att gilla.. :p Han håller på just nu oxå me baby gymmet :)

Om jag får lite ork idag så måste ja damsuga. Tänkte städa i slutet på veckan bättre när förkylningen har lagt sig lite..

hmm va ska ja skriva.. nåh men här kommer lite bilder kommer kanske på nått seda..












Rasmus gudföräldrar Kristoffer, Katja och Mika.



Tommi slänger dop vattnet, o han blir nog en lång grabb :)









nää nu orkar ja int ladda upp nåmera.. :)

Tänkte börja kolla igenom bilder som ja tänkte vara o framkalla :)

Alla får ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0