ett halvår..

Shit vad tiden går fort.. Det e snart ett halvår sedan jag skrev sist.. Jag har inte riktigt tid att skriva.. :( Jag har alltid fullt upp.. Men borde börja skriva igen. Kanske borde börja skriva på kvällarna eller iallafall dom dagar jag inte jobbar :)

Jag har ju börjat jobba på Candy World 3 gånger i veckan nu ca 3h per gång. Nu är de lungt när skolorna har börjat men när det blir höstlov så får ja vara nästan vara varje dag :) Och så klart under December o andra lov :)

Om en stund ska jag åka o hämta Rasmus från dagis, o efter de ska vi åka till ötå en sväng o hälsa på :)

Fredag idag det betyder att ja måste jobba imon. Först Ica Maxi 2.25h Komma hem en sväng o äta frukost o åka sedan till candy o börjar där halv 10 :) På Söndag har ja bara ica :)

Tror ja ska åka o handla nå gött till helgen när vi kommer hem från ötå :P FREDAGSMYYSS ;)
Så mysigt att tända ljus nu när de har blivit mörkt :)

Ne nu ska ja äta något o sedan fara o hämta guld hjärta från dagis :)

Trevlig helg ifall ja int hinner skriva.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0