Tisdag

Ojdå ja har vist int skrivit på ett tag igen :) Nåh men man har ju fyllt år o fick en ny mobil av älsklingen :)
O det behövde ja då verkligen :)

Har jobbat som vanligt o e ledig ida o imon. Börjar o bli jääävligt less på helgs jobb!!! De e efter att ja började på candy så blev man ännu mer less, för ja jobbar ju där oxå på helgerna varje helg jobbar ja lörda-sönda. Ica Maxi varannan helg lörda-sönda. Men varje helg sönda. O candy varje helg lörda.. :( Så ni kan tänka er att de e säkert jobbigt. Man kan alldrig åka någonstans :( Urs Ne ida ska ja ringa till min chef o be om ledigt denna helg på ica maxi. Skulle jobba HELA helgen plus Candy. O De e sista helgen nu som Tommi oxå e hemma före han åker till Gällivare o jobbar :(
Fast han jobbar ju en vecka o ledig en :) Men ändå!!! Vill vara ledig hela helgen o bara mysa ;)

O jag bara klagar o klagar heheh Men senast efter års skiftet ska jag sluta jobba helg!!!! Efter de vill ja int jobba mera helg!! Har gjort de nu i ca 2 års tid... Ne nu ska ja int skriva nåmer om mitt helgs jobb :)


Borde börja göra någonting här hemma oxå o int sitta bara framför datorn...

ne nu ska ja börja med att bädda sängen o sedan fortsätta med andra sysslor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0