Måndag morgon.

Bara en grag ute.. brrr vad kallt!

Vaknade  för en stund sen av att det rammlade en blomkruka ner i golvet en meter ifrån mig.. Trodde det var katten så jag ropade jäävligt högt  JÄVLA KATT o då såg ja att de va Rasmus som stog där..  Lade på lampan som e på nattucksbordet o tog bort blomjorden. Bytte sedan blöja på Rasmus o så borstade vi tänder o så o efter de gick vi in  sovrummet o så tänkte ja att hmm månne vart min mobil e? Då gick ja o skulle stänga av lampan fö ja hade ju redan dragit upp rullgardinen, då hade ju Rasmus lagt min mobil in i lampan o som var kok HET. Trur att mobilen int började smälta, det e int så länge sen han la i en leksaks bil som det bränndes ett hål i... Så så har våran morgon börjat idag :)

Strax börja äta frukost föra Rasmus till dagis till halv 9, fö börjar o jobba på Candy World kl 9 :)

Hoppas alla får en trevlig dag!! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi vilken buse <3

Tror Kattis vart lite små irriterad och sa Voi helvetti! ;P HAHA!!



<3

2011-09-20 @ 20:00:13
URL: http://MammaSandraaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0