Söndag.

Då va det söndag igen. veckorna bara rinner iväg.. :( Nåh helgen har jag jobbat.. inte gjort nått speciellt faktiskt..

Snart ska vi se en film på finska 3an "Ralliraita" ingen aning va de e fö film de va Tommi som sa nyss att det börjar en finsk film, att vi måst kolla ifall den e bra :)

Första gången denna höst som vi eldar.. Mysigt :)

Ikväll ska vi även bada bastu ska bli skönt me lite värme.

Imon jobba på Candy World. Få se om det har varit mycket kunder under helgen ifall det blir mycke på fyllning :)
Tisdag jobbar jag i Hedenästet
Onsdag ledig vad jag vet nu :)
Torsdag: Candy World.
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag Ica Maxi

Så ser min vecka ut :) Blir ju en lungn vecka med ledig helg fre-lörda :) Blir som bara Sönda tidigt upp o de gör inge :)

Ne nu ska ja mysa me mina sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0