strax fara o sova..

huhu vad jag e trött.. zz o ändå tänkte ja skriva lite, slipper Sandra klaga ;)
Jobbat i Hedenäset idag (Utbnord) alltså jag har städat där :)
Dagen där gick otroligt fort. Fick samåka me henne som jobbar där :)

När jag kom hem gjorde jag snabb middag :) Makaroner,köttbullar o wokgrönsaker.
O sedan plocka lite undan o sedan va de bara o sätta sig i soffan o kolla Salkkarit :)

Rasmus hade stakarn brännt rumpan ida på dagis :( Man bli irriterad men ändå förstår man att dom kanske int har kännt att han har bajsat för det har ju hännt här hemma oxå :( Om det är löst så bränns det fort.. Tror att han blev dålig i magen av gårdagens våfflor åt nog kanske för mycket grädde.. Han har då int bajsat här hemma alls nu så de var nog bara de..

Ne urs vad ja e trött! Nu logga ut o borsta tänderna Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0