fyndat..

Åt just middag, lagade korvstroganoff :) Och det var gött. :p Idag har vi vart på öb gjorde ett bra fynd där. Hittade en snygg ljusstake där, men hittade ej vart dom fanns i kartonger så då frågade ja ju en som jobbar där vart dom finns. Och då kom vi fram till att det är den sista och att det fattas en lampa på den. Men iallafall så sa hon sedan till mig att ja kan få den för 69 kr. Och jag tog ju den så klart. Det fanns en liknande men den gick på 129. och den va int ens snygg. Sedan köpte vi kronljus, tvättpulver, balsam hmm ja tror de va de. Sedan åkte vi till rusta o där köpte ja en jul sjärna till köket :)
Ångrar att ja int köpte ett par gardiner som jag såg ida. Som ja hade tänkt till sovrummet. Men tänkte att ja åker o köper dom kanske imon :p Efter rusta åkte vi till ica maxi o handlade o sedan kom vi hem..

Tänkte om man skulle gå o ta päikkärit på soffan, känner mig lite trött.

Kommentarer
Postat av: Sarah

STORT GRATTIS!! :D

2009-11-25 @ 19:00:15
URL: http://sarahcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0