redan onsdag...

gud vad dagarna bara rinner iväg. Känns som om man inte hinner med någonting, fast man inte ens har nå jobb.
Har just käkat frukost, o satt vid facebook samtidigt. Älsklingen är och hämtar hans son benjamin, som ska vara här hos oss över dagen. :)

Igår skrev ja inget inlägg och det är för att vi åkte till övertorneå strax efter att vi ätit frukost igår. När vi kom dit började jag att städa bilen. Älsklingen höll på att montera extraljusen. Det var planerat att jag,tommi o mayo skulle åka upp till turbovaara men älsklingen var ju först klar med bilen kring halv 6 först. :( Och mayo började ju jobba halv 4, så vi hann ju inte. Men nästa gång vi åker upp så far vi dit :) Efter att älsklingen var färdig så åt vi makaronilåda som jag lagade medans ja väntade på han. Efter att vi hade ätit så åkte vi till kuusi. Vi kollade salatut där o efter de så åkte vi in till ötå o hämtade upp donna. Och sedan började vi köra mot happis. När vi kom hem gjorde vi varma maker o tittade på tv tills klockan var tolv tror ja, o sedan var de natti natti. :) detta gjorde vi igår då.

Idag har ja fått min lön, så ja planerar på om ja skulle åka o köpa lite jul belysning ida :)




knasig bild heheh men har int så många bilder på han, men här är pappa tommi, som jag älskar otroligt mycket. <3

ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0