18+3

min bror ringde mig ida när ja satt och åt frukost, och frågade mig. Jaha är det barnvagen som skall rymmas i bilen när ni behöver kombi. Och ne sa ja åt han att det är donna som ska vara där bak för hon skitar ner baksätet så mycket.. hehe
Men det är ju sant hon gör ju det. Och hur trevligt är de för andra o sitta där bak då.. Han hade sett att vi lagt ut mercan på blocket, och att vi ville gärna byta mot en kombi. Det är ju ingen nästan som vet ännu att jag är gravid, och det skall bli roligt att se när folk börjar att fråga om det. hehe Pappa fyller ju år den 27 november men vet int ännu om ja skall berätta eller om man ska låta de gå så långt att dom själva märker.. hehe det skulle vara ganska häftigt att se hur länge det tar.

Sitter här i köket o funderar ifall man skulle fara ut och promenera, Solen lyser så fint. Skulle vara bra med lite frisk luft. Sedan efter promenaden hade ja tänkt börja säda. :) Och efter att jag har städat ska ja börja laga mat. Och idag blir det Korvsoppa till middag. =)

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0