onsdag..

Veckorna bara rinner iväg, och det är redan torsdag imon. :) Vi tänkte ifall vi skulle åka en sväng till ötå imon :)
Hälsa på hos mormor, sist vi var till henne lämnade ja tyg åt henne så att hon skulle sy gardiner åt mig till köket. Så hon e ju säkert klar me dom :p Sedan va en sväng till mina föräldrar o kanske soppa ifall hon e hemma :)
I veckan har vi int gjort så mycket.. det finns int så mycket o göra...


Igår hade vi tvätt tid, o då passade ja på att tvätta mer baby kläder, o även sängkläderna :)
Alltså vi har typ allt färdigt redan :) (nästan) nå små köp bara... O resten kommer ju efter att bebben kommit... Man behöver ju inte ha allt klart före :)

hmm kommer nå bra på tv ida? eller ska man kanske se en film? Känner mig int alls trött ikväll. Annars brukar ja oftast somna på soffan vid den här tiden. Vissa kvällar redan vid 8 o älsklingen låter ju mig så klart bara sova o sen när ja råkar vakna så brukar han fråga mig att ska vi int gå o lägga oss i sängen istället att du har redan sovit ett bra tag nu heheheh
O ida har ja int ens tagit päikkärit.

Igår kväll låg vi igen o funderade pojk namn men vi kom int på.. så få se då :)



Donnis <3









Älskar dessa otroligt mycket, vad vore livet utan dem.










alla får ha de så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0