Tisdag..

Urs vilket piss väder det e ute.. :( Varmt men ingen sol, vart e solen?? Ja tycker att solen borde komma fram så man skulle kunna åka o tvätta mattor ida :)
Tänkte fara ut o promenera ida, men de e så trist väder ute så ids ej. Ja vet LAT, ja de känner ja mig just nu. Nå men har fått gjort här hemma iallafall :) Donat varje dag nu, gått igenom nästan alla skåp förutom min o tommis klädskåp. även ett förråd har ja gått igenom :)
Har smått börja g ner i vikt igen. Stog stilla där ett tag men nu har man börjat gå ner igen. :)
Snart har ja nått mitt mål 7 kilo kvar :) O de ska ja nog gå lätt som en plätt före snön kommer? Eller tror ni de? :p Måste bara börja gå regelbundet så börjar man o gå ner :) Kan någon ge mig lite energi eller nått liknande :) Nu har ja ju även köpt regnskyddet till vagnen oxå så ja kan ju fara men, ja de e ju alltid dom där menen hehe Nå men huvudsaken att ja har storstädat här hemma :) Tycker jag. :)

Rasmus sitter här i babysittern o pratar HÖGT o då menar ja högt hehe han har nog fått de ifrån "ukki" hehe om pappa läser detta så tycker han int om ukki hehe han tycker att de låter så gammalt hehehe hiihii

Nå men ida ska vi allafall åka o handla, vara en sväng till öb o köpa tandkräm :)
Idag tänkte ja göra ungstekt lax till middag :) Ett bra tag sedan...

Rasmus har ida på sig en t-shirt varft det står (Tycker du att jag är söt så skulle du se min pappa :)

ne nu ska ja ta o svammla lite me Rasmus, o sedan fara o dusha så man kommer iväg nångång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0