1 år redan..

Imorgon fyller våran lilla Guld hjärta Rasmus ett år! huhu vad tiden går fort... fööör fort tycker man ibland. Det känns som att vi kom nyligen hem från bb.

Ett tag sedan man har skrivit  o de har ju hunnit hända en massa under denna tid orkar ju int börja skriva allt men men

Kan ju börja med att efter att jag slutade amma så har vi vart sjuka 4 gånger nu under 2 månaders tid ungefär.
De har varit både förklydning o magsjuka. Urs huhu men hoppas vi håller oss friska nu ett tag iallafall :)


Jag och Tommi har vart på en föräldra utbildning i Luleå.  Där fick vi mer information om hörsel/öra m.m O så va de en spykolog där och så om samhällets stödinsatser m.m. O utbildningen var bra! Man lärde sig mycket o man fick träffa andra föräldrar :) Kort om de oxå :)


Rasmus skulle börja på dagis den 11 April. Men idag fick jag veta att inskolningen börjar den 11..
Nå men det blir säkert bra :)


Idag har jag hunnit göra en massa, bakat hallongrottor, vart o köpt 2 leksaker åt Rasmus, vart ute, Rasmus fick åka lite pulka, bakat rulltårta...



På Lördag ska vi ha kalas åt Rasmus. :) Har ännu o baka.. Tänkte baka mockarutor imon, o kanske någonting annat få se :) Sen tänkte ja ifall man hinner så plantera mera blommor.

Ne nu ska ja flytta över bilder ifrån kameran till datorn så den e tom tills på Lörda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0