2 år <3

Idag har vi varit tillsammans i 2 år!! Och det har varit mina bästa år hittills. Mycket händelserika år oxå :)
Tommi är den finaste o underbaraste pojkvännen. Älskar han otroligt mycket!! :) <3

Har inte orkat skriva på länge.. Eller jaa detta e väll en dålig ursäkt?

I Onsdags den 9/2 Fick Rasmus sina hörapparater. Han låter dom vara på ganska bra  :) Ibland drar han bort dom men de e kanske max 5 gg per dag.. Tråkigt att det blev så här att han måste ha hörapparat, men men det finns inget annat alternativ just nu. Han måste ha på sig dom så att han inte hamnar efter med talet.

Med tiden kommer han att gå på olika kontroller. När han blir äldre så kanske han int ens behöver hörapparat. Det är svårt att veta i dags läget vad han hör exakt o vad han inte hör.

Det enda som oroar hur det kommer att gå på dagis/skola :(

I Torsdags den 10/2 va vi till BVC. Rasmus vägde nu 10 614g och 78.5cm lång. Min lilla baby har blivit en liten pojke :(

Han fick även remiss till Kalix. På grund av att han har ju en bula vid skulderbladet. Läkaren har sakt flera gånger att det är en muskel, o min mamma har oxå sakt att det är en muskel. pga att jag har frågat så många gånger så, kommer dom att kolla med ultraljud vad denna bula är för något. Håll nu alla tummarna att det är bara en muskel.

Mina älsklingar ligger o sover, så passade på att skriva några rader <3 Men nu känns det igen att hmm nu då...

Här kommer lite bilder iallafall :)



Rasmus har tutu i munen. Oftast leker han bara med den :)







Rasmus med hörapparat <3 Stackarn :(


*********************************************************

alla får ha en bra alla <3 ans dag som är imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0