Tisdag!

Idag på morgonen när jag skulle lägga hör apparaterna på Rasmus så va han helt blå i andra örat (blåmärke), och lite röd i andra.. Hmm kan nog vara därför han va så grinig igår. Dom skaver nog.. Måste ringa imon till Sunderbyn, dom hade glömt o ge med slang. Som man ska byta när den börjar o bli hård. Men nu e de så att den där slangen är nog för kort så att den skaver.... Få se vart man hittar de då?  haha som Tommi sa att det är ju ingen bil slang från Ojanperä precis hahahhaha


Rasmus ligger o sover, o han somnade fort idag. Igår somnade han oxå på 10min :) Skönt!!


Int nu i helgen men nästa helg så har jag tänkt sluta amma.. På BVC recomenderade dom att det är nog bäst ifall Tommi söver han. Då ger han upp mycket fortare. O det kan nog stämma.. Sedan att göra det på helgen när man är ledig. För det lär ju bli lite sömn. Men hon sa även att det tar oftast bara 2 nätter. Så få se då hur det
går..


Sedan borde Rasmus lära sig att somna själv. För ifall han vaknar på natten, så då vaknar han bara o tittar att ahaa ja e kvar här o där ligger ju mamma o pappa. O då somnar han om sj utan att man behöver vakna sj o börja ta upp han o söva han. Kanske detta är ett bra tips år andra mammor oxå där ute :)
Detta fick ja höra på BVC.


Men nu e de ju lite annat, han vaknar o skriker o vill upp till våran säng. Eller jaa vissa gånger så e han ju redan i våran säng. o vill att man ska amma. hmm men det e ju int länge max 5min. Så nu försöker jag lära han att suga tutte. Så att man kan ge tutte åt han på natten :)

nee nu orkar ja int skriva nåmera.. Ifall jag int skriver imon så ska ja fara o sola o efter de ZUMBAA!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0