Måndag!

Skönt att få stanna hemma ida :) Har jobbat hela helgen. o Ännu extra på Candy. o Det va jätte mycket folk där så de va fullt upp hela tiden. Så tiden gick ju fort...

Vi fick stanna hemma ida fö vi har ingen bil :( (som vanligt) Vi brukar ju nuförtiden låna bil dom dagar jag jobbar men denna dag gick int. Vi måste fasiken hitta en bil snart!!! Vi har varit o kolla på flera stycken men man is ju int köpa värsta skrothögen... O den turen har vi haft me  bilar just nu. Eller så när man har ringt på en bil så säger dom - nej tyvärr bilen e såld :(

Så idag ska ja o Rasmus ta det bara lungt :) Om en stund ska vi nog äta lunch o efter de sova päikkärit :)
Börjar o bli trött nyss när ja läste bok åt Rasmus så höll fan ja sj på att somna.. hihhii

Va inne på en sida o tänkte beställa lite kläder men när ja gick in i varukorgen sedan så ändrade ja mig..
Klickade fort bort sidan o stängde datorn så ja int skulle ångra mig :) Så nu orkar man ju int gå in dit nåmera o söka fram dom nåmera.. Fast så klart ångrar ja nu att ja int beställde!! Men aivan sama..

Ne nu ska ja busa me Rasmus :) Sååå skönt att få vara hemma o vara me min guld hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0